تور اروپا ، تور نمایشگاهی اروپا ، ویزای شینگن
تور اروپا - تور ایتالیا - تور فرانسه - ویزای شینگن

 اخذ ویزای انگـلستان , توریستی , تجاری , نمایشگاهی , تحصیلی , اقامت

 
ویــزای انگلـستان , ویــزای بــریتـانیـا
 
لنـدن پایتخت انگلستان مهمترین و بزرگترین شهر بریتانیا با جمعیتی در حدود 9 میلیون نفر یکی از مراکز عمده توریستی, تجاری, مالی و فرهنگ و هنر در اروپا و جهان معاصر است. اقلیت بزرگی از ساکنان بریتانیا بخصوص شهر لنـدن پایتخت انگلستان را مهاجران مختلف از ایـران و سراسر جهان با تمدن, فرهنگ, هنر, دین و آداب و رسوم خاص خود و سیصد زبان مختلف تشکیل میدهند.
ما ضمن ارائه مشاوره و خدمات اخذ ویزای انگلستان توسط کارشناس با تجربه و متخصص اخذ ویزای انگلیس در لندن, راهنمای شما جهت اخذ ویزای توریستی, تجاری, نمایشگاهی, تحصیلی و اقامت انگلستان, تکمیل آنلاین فرم تقاضای ویـزا و تعیین نوبت مصاحبه در سفارت انگلیس در تهران و سایر کشورها, چک لیست مدارک و چگونگی انجام مصاحبه جهت اخذ ویزای انگلستان برای مسافرت, اقامت و زندگی در بریتانیا در خدمت هموطنان گرامی در سراسر جهان خواهیم بود.
مـشـاوره و خــدمـات اخـــذ ویـــزای انگـلیس
 
اقدامات جایگزین برای متقاضیان ویـزای انگلستان در ایران
شهروندان ایرانی که متقاضی دریافت ویـزای انگلیس (روادید دیدار) هستند می‌توانند از طریق هر یک از مراکز ویزای انگلستان (بریتانیا) در دنیا اقدام کنند.
شهروندان ایرانی ساکن ایران نیز می‌توانند درخواست ویـزای انگلستان (بریتانیا) خود را در تمامی طبقه بندی‌ها به مراکز ابوظبی و یا ترکیه که در ذیل آمده ارائه دهند.
امارات متحده‌ی عربی: دبی و ابوظبی
ترکیه: استانبول, آنکارا, ازمیر, بورسا, و عازی عینتاب
کلیه درخواست‌های ویـزای انگلستان (بریتانیا) باید آنلاین ارائه شوند و حضور در مرکز روادید فقط با وقت آنلاین ممکن است. درخواست کنندگان ویزای انگلیس در ترکیه باید مبالغ درخواست خود را از طریق اینترنت پرداخت کنند.
 
اخــــذ ویـــــزا انگلستان (مدارک مورد نیاز و اطلاعات ویزا, راهنمای اخذ ویزا)
 تکمیل ( آنلاین ) فرم درخواست ویزا با امضاء مسافر
اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار و كپي از 10 صفحه اول + اصل گذزنامه باطل شده و کپی از ویزاهای قبلی - شینگن, انگلستان, کانادا, ----استرالیا, نیوزیلند, آمریکا ... (در صورت موجود بودن)
2 قطعه عكس 4*6 رنگي جديد با زمينه سفيد , کاملا از روبرو , بدون عینک و کلاه
اصل و ترجمه شناسنامه متقاضی و همسر (در صورت تأهل) همراه با كپي از تمام صفحات
اصل و ترجمه عقدنامه
اصل و ترجمه پرینت گردش مالی 6-2 ماهه حساب جاري / پس انداز و موجودی حساب (از واحد بین الملل بانک)
اصل و ترجمه سند مالكيت: منزل مسكوني , زمين , باغ , ويلا , مغازه ...  به نام مسافر يا همسر مسافر, و مدارک دال بر درآمد ناشی از ----اجاره ملک , بهره  بانکی , اوراق مشارکت و ...مبایعه نامه،وکالتی
اصل و ترجمه مدارک اشتغال : پروانه , جواز كسب معتبر با تأیید صنف مربوطه - پروانه بهره برداری , گواهينامه فعاليت صنعتي - كارت بازرگانی-----روزنامه آگهي تاسيس و تغييرات شرکت - جواز مطب, کارت نظام پزشکی - عضویت هیأت علمی, کارت دانشجویی - کارت کارمندی, حکم -----بازنشستگی, کارت بازنشستگی - کارمندان بخش خصوصی: گواهی اشتغال به کار همراه با اصل ليست بیمه, دفترچه بیمه و فيش حقوقی -----(در گواهی اشتغال ذکر نام مسافر, میزان درآمد, طول مدت استخدام, تاریخ مرخصی مطابق با تاریخ رفت و برگشت تور, و مهر و امضای مدیر-----عامل بر روی سربرگ شرکت ضروری است) به همراه کپی مدارک
بیمه نامه مسافرتی برای تمام مدت اقامت و کپی 
پرینت رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و کپی
اصل دعوت نامه شخصی, فامیلی / پکیج تورهای تفریحی, تورهای نمایشگاهی, تورهای علمی, تورهای شرکت در کنگره ها و سمینارها
توجه: همکاران ما   با ارائه مشاوره و خدمات اخذ ویزا، تکمیل (آنلاین) فرم درخواست ویزا و تعیین وقت در سفارت انگلستان, صدورواچـر رزرو هتل, تورهای تفریحی انفرادی, خانوادگی و گروهی, تورهای نمایشگاهی, تجاری, علمی, شرکت در کنگره ها و سمینارها و ... جهت اخذ ویزای انگلستان و سایر کشورها در سراسر جهان در خدمت شما هستند.
مجمـوعـه بــریتـانیـای کـبـیر و ایـرلنـد شـمالی: 

انگـلستـان , لـنــدن  

ولـــــــز , کـاردیـف

اسکـاتـلـنــد , ادینـبـورگ

ایـرلـنـد شمالی , بـلفـاسـت
ویـــزای انگلستان 
اتباع کشورهای اتحادیه اروپا باید ظرف سه ماه از ورود خود به بریتانیا تقاضای مجوز اقامت نمایند, اتباع غیر اتحادیه اروپا باید از سفارت یا کنسولگری بریتانیا در کشور خود برای گرفتن ویزای انگلیس اقدام نمایند.
شرایط صدور ویزای انگلستان برای اتباع غیر اروپایی که میخواهند در بریتانیا زندگی و کار کنند نسبتا سخت است و قوانین مربوط به مهاجرت در معرض تغییر است.
مـقـررات جـدیـد
متقاضیان ویـزای كاری بر اساس مهارت هايی كه دارند امتیاز کسب مینمایند و فقط كسانی واجد دريافت ويزای مهاجرت كاری خواهند بود كه بتوانند حداقل امتیاز تعيين شده را كسب كنند.
دولت بريتانيا درصدد است مقررات جديدی را در ارتباط با صدور ويزای انگلستان برای جهانگردان غير اروپايی اعلام نماید, کاهش مدت اقامت جهانگردانی كه از خارج از اتحاديه اروپا به اين كشور سفر مي كنند از شش ماه به سه ماه دور از انتظار نیست
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط تور اروپا

صفحه قبل 1 صفحه بعد